دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

چگونه استیکرهای تلگرام را به واتس اپ منتقل کنیم؟ [تماشا کنید]

چگونه استیکرهای تلگرام را به واتس اپ منتقل کنیم؟ [تماشا کنید]

قابلیت استیکر خیلی دیر به واتس اپ آمد؛ آنقدر دیر که هنگام اعلام رسمی تقریبا همه پیام‌رسان‌های دنیا از این ویژگی برخوردار بودند و سال‌ها از ارائه استیکرها روی این پلتفرم‌ها می‌گذشت.

اما به هر حال، استیکرها بالاخره راهشان را به واتس اپ باز کردند و تقریبا دو سالی می‌شود که می‌توانید از آن‌ها در چت و گفتگوهایتان استفاده کنید. اما استیکرهای واتس اپ، حداقل در بین کاربران ایرانی که به تلگرام عادت کرده و هر کدام آرشیو شخصی‌ خودشان از استیکرها را داشتند به محبوبیت نرسیدند.

بنابراین کم پیش می‌آید که بتوانید پکیج‌های استیکر ترند را در واتس اپ پیدا کنید. اما در صورتی که این روزها بیشتر از واتس اپ استفاده می‌کنید و به تبعش به استیکرها بیشتر از همیشه احتیاج دارید، راهکاری وجود دارد که بتوانید مشکل قحطی استیکر خوب در این پیام‌رسان را برطرف کنید.

با کمی صبر و حوصله و استفاده از یکی دو اپلیکیشن و ربات امکانی هست که بتوانید همه پکیج‌های استیکری که در تلگرام دارید را به واتس اپ منتقل کنید، بدون کم و کسر و دقیقا همانطور که در تلگرام استفاده می‌شوند.

همچنین اگر دلتان بخواهد، خودتان هم می‌توانید دست به کار شده و استیکرهای شخصی خودتان را برای واتس اپ بسازید. در ویدیویی که برایتان آماده کرده‌ایم، در ابتدا به روش انتقال استیکرهای تلگرام به واتس اپ پرداخته‌ایم و سپس به سراغ روش ساخت استیکر شخصی برای واتس‌ اپ رفته‌ایم.

این آموزش بر مبنای پلتفرم اندروید آماده شده اما به این معنا نیست که نتوانید در آی او اس از آن بهره بگیرید. طبیعتا پکیج‌های استیکر واتس اپ بین دو پلتفرم قابل اشتراک‌گذاری هستند و از این بابت به مشکلی برخورد نخواهید کرد.

با این حساب از شما دعوت می‌کنیم که به تماشای ویدیوی آموزش انتقال استیکرهای تلگرام به واتس اپ ما بنشینید، و یادتان نرود که ما را از نظرات و پیشنهادات‌ ارزشمندتان محروم نکنید.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋